Tema 12 - Great expectations

 Ultima zi de liceu

Ultima zi de liceu inevitabil trezeste sentimente mixte de emotii, bucurie, nostalgie si incertitudine de viitor. Am ajuns la liceu la ora 9 si un pic, am intrat pe poarta iar apoi am mers in clasa unde mi-am vazut colegii, multi dintre ei pentru ultima data. Scoala era plina de elevi si profesori, holurile rasunau cu rasete, voci familiare, fete cunoscute, toata lumea rascolea amintiri si discutau despre experientele traite pe parcursul acestor ani. Chiar daca unii privesc inainte, inspre viitor, la libertatea si oportunitati de facultate sau locuri de munca, altii simt tristete pentru ca asta este ultima zi cand mai sunt elevi. Ne-am intalnit si cu dirigintele, am mers in curte, unde ne-a asteptat directoarea alaturi de domnul director si toate cadrele didactice. In urmatoarele saptamani, am celebrat absolvirea liceului cu familia si prieteni. Am amplicat la cateva facultati, m-am interesat de mai multe locuri de munca si am incercat sa ma bucur de ultima vara liber, inainte de a ma imbarca intr-un nou capitol al vietii mele. Per total, a fost o perioada si buna si rea, dar sunt recunoscator liceului meu, pentru experiente si sunt increzator pentru viitor si tot ce cuprinde.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tema 14 - BF

Tema 19 - Ilustratia de carte